Sider

mandag den 6. februar 2012

Vores alder!?

I dag var jeg inde i en butik og samtalen handlede naturligvis om sneen og kulden, da jeg ville anskaffe mig et par termo strømpebukser.

Vi taler om det ikke betyder så meget hvilket tøj man har på bare det er varmt nok, feks har jeg sidste år anskaffet mig en skijakke, den er hverken grim eller pæn - men til gengæld er den god! Det havde jeg ALDRIG gjort for bare få år siden, fordi jeg syntes de var kiksede....
Midt i samtalen siger hun så "Den slags betyder jo heldigvis ikke noget i vores alder!"
Det slog mig lidt ud, fordi jeg ikke umiddelbart kunne identificerer mig med hende.

Jeg tror jeg er lidt sådan sammensat at jeg i lang højere grad identificer mig med personlighed end min alder, som jeg altså for at slå det helt fast har det glimrende med. Men tit oplever jeg at jeg feks har mere tilfælles med børn, nogle teenagere, unge anarkister og halvgamle mænd, end jeg finder hos DAMER på min egen alder.
Jeg er dog kommet tætter på damer da eg indtrådte i den hemmelig klub for forældre, et glimrende es i ærmet til samtale og forståelse :O)

Hvad identificerer andre sig med?








Ingen kommentarer:

Send en kommentar