Sider

tirsdag den 25. oktober 2011

Flyverdragter argh!

Jeg synes det er vildt svært at blive klog på hvilket vinterens overtøj man skal vælge til børnene.
Sidste år valgte jeg et skisæt til den store i norhtfield, det var jeg rigtig glad for og særligt den nette sum af 300 kr. Så naturligvis var jeg på pletten og tænkte den succes gentager jeg da lige, men fandme om ikke de 'billige' flyverdragter koster 600 og 700 kr og i mærkbar dårligere kvalitet end det sæt jeg købte sidste år.
Name-it var også 700 kr og altså lidt nylon med et tyndt og tarveligt lag pladevat.

Så jeg endte med at købe et dyrt mærke som så ike er så dyrt mere....

2 kommentarer:

  1. ja det er en jungel jeg fandt en i outlet her ovre der var sat ned fra 600 kr til 300 kr, den virker ret ok. Men hold da op hvor kan der bliver brugt meget tid på det.

    SvarSlet
  2. Det kan være rigtig svært, at finde en god flyverdragt. Læsten en anmeldelse sidste dag hvor de næst dyreste dumpede på række, og de billigere faktisk var blandt de bedste i mange tilfælde. Jeg vil anbefale dig, at læse denne artikel: http://wearfashion.dk/molo-flyverdragte/ Den kan måske hjælpe dig og andre til, at vælge en god og fornuftig flyverdragt.

    SvarSlet