Sider

fredag den 29. juli 2011

Hvordan jeg endte i denne redelighed!


For en god ordens skyld tænker jeg at jeg heller må fortælle om hvordan jeg endte op i denne situation at være såkaldt enlig mor til to børn med to forskellige mænd.
Vi lever dog i en moderne verden, hvor den slags ikke er helt ualmindeligt, men stadig kan jeg godt mærke at man ligesom får stemplet og folk har nogle klarer tanker om hvad jeg er for en type. Men håber lidt at det er mig selv der dømmer hårdest.

Min første datter fik jeg med en ekskæreste jeg boede sammen med, ikke planlagt graviditet, men absolut ønsket. Da forholdet ikke fungerede flyttede vi fra hinanden da hun var blot 10 mdr. Og har siden (oftest) haft et super godt samarbejde og jeg kunne ikke ønske mig en bedre far til mit barn.


Min yngste datter blev skabt ved et såkaldt uheld på en ferie - Jeg opdagede det sent og bestilte tid til een abort, som jeg ikke var i stand til at gennemføre. Moderinstinktet var ligesom taget over. Faderen var mildest talt ikke positivt stemt. Men jeg vil dog mene at "fejlen" blev begået i den seksuelle akt og ikke i mit fravalg af abort? Han har dog mildnet lidt med tiden og kom da også til Danmark da hun skulle ud og agter i mullige omfang at være en del af hendes liv.

Jeg tror på det bedste og det hele fungerer rigtig godt.
Jeg har måske verdens bedste "barnepiger" der er meget glade for pigerne og denne kærlighed er absolut gengældt. Så jeg indimellem har lidt pusterum til at lave noget JEG har lyst til...

Dukkerne hedder Lussi og Aslaq, de spiller en meget stor rolle i vores hverdagliv. Lussi ligner min dukker fra jeg var barn og måtte derfor med hjem da hun sad der på en hylde og er måske det bedste j købt af legetøj i min karriere som mor. Fornyligt tilføjede vi så Aslaq til familien, dels fordi han er sød at se på samt den mindste også skulle have en dukke, derudover synes jeg selv jeg har været smart og købt en lidt større model, der kan passe pigernes mindste babytøj - Fandme smart!! Har I set hvad dukketøj koster?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar