Sider

fredag den 29. juli 2011

Så går vi i luften


På kraftige opfordringer har jeg besluttet mig for at blogge igen.

Jeg har imellem tiden fået 2 børn, hvorfor min verden og liv ser ganske anderledes ud.

Scenen ser således ud, en tarvelig gammel 2. vær lejlighed på 56 kvm i København til en vulgær husleje. (Ja jeg vil gerne flytte... så sig lige til hvis du kender nogen der kender der kender...)

Personerne der deltager er: 1 stk 30 årig mor (mig), måske verdens gladeste baby på snart 8 mdr. samt en nu suttefri 3-årig pige, "Mor jeg er en PIGE!!!" - "Ja du er en pige" - "Jeg er en PIGE mor" - "Jaee" - Jeg er...." Så er den ligesom slået fast!! Den mindste er også en pige, men interesserer sig mest for mad og bevæge sig lidt rundt for at pille ved ALT.

Således ser det altså ud: 3 piger i en lillebitte lejlighed, fyldt med musik og liv.

Håber at I vil nyde at følge med i vores hverdag og mine tanker derom.

Enjoy og husk popkorn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar